بهینه سازی سایت
نوشته شده توسط : reza

حال شاید برایتان جالب باشد که بدانید ، مهمترین دلیلی که باعث میشود ، شما از سرویس بهینه سازی سایت و یا سئو سایت استفاده نمایید و بی چون و چرا نسبت به سفارش سئو ، سفارش بهینه سازی سایت خود اقدام نمایید ، این است که امروزه اکثریت  مردم جهان  ، برای خرید و یا حداقل کسب اطلاعات در رابطه با موضوع خاص ، محصول و یا خدمات مورد نظر خود، از موتور های جستجوگر ، به خصوص گوگل استفاده مینمایند ، حال فرض نمایید که شما ارائه دهنده ی محصول و یا خدماتی میباشید ک قصد توسعه ، فروش و یا … در آن زمینه را دارا میباشید !

بهترین و مناسب ترین گزینه برای مطرح شدن در دنیای مجازی و افزایش فروش و درآمد زایی شما ، مسلما استفاده از سرویس سئو و بهینه سازی سایت خواهد بود .

حائز اهمیت میباشد که بدانید ، کلمه ی سئو و یا همان بهینه سازی سایت ، SEO  به چه معنا میباشد و از کجا سرچشمه میگیرد ؟

کلمه سئو مخفف کلمه ی Search Engine Optimization میباشد .

بنابرین ، به صورت کلی و در یک جمله میتوان سئو و بهینه سازی سایت را ، طراحی و تولید و معرفی صفحات وب سایتی معرفی نمود ک پیرو قوانین و الگوریتم های موتور های جستجوگر بوده و مقررات تکنیکی سئو ، بهینه سازی سایت در آنها رعایت شده باشد  .

اصولأ جهت بهینه سازی تضمینی سایت از دو روش کلی می توان استفاده کرد :

1- رفع معایب تکنیکی سایت و رعایت کلیه شرایط و ضوابط گوگل

در این روش ابتداعأ کلیه لینک دهی ها و الگریتم برنامه نویسی شما مطابق با تکنیکهای روز و مورد قبول گوگل بهینه میگردد و سپس با استفاده از مقالات قدرتمند و اعلام و اشاعه آنها بدون هزینه در فضای وب به عنکبوتهای گوگل، جایگاه اولیه در صفحات اول گوگل کسب میگردد که با تمرکز بر روی داده های سایت و بروزکردن اطلاعات آن طبق آموزشهائی که حضورأ توسط تیم فنی داده پردازان نگاه به شما داده می شود، موقعیت نمایشی کلمات اصلی سایت در گوگل را ارتقاء خواهد یافت .
پرواضح است، پس از انجام و تحویل پروژه، همکاران فنی ما تا یکسال پشتیبان شما درخصوص سئولات و رفع اشکلات احتمالی شما خواهند بود .

2- ایجاد ترافیک مجازی و فیک

این روش با توجه به ناپایدار بودن و جعلی بودن ساختارش در داده پردازان نگاه انجام نمی شود.
به سایت شما از سایتهای نامرتبط ترافیک مجازی داده می شود به نحوی که گوگل فکر میکند سایت شما پربازدید است ولی از آنجا که این ورودی ها با موضوع سایت شما ارتباطی ندارند و هیچ رسوبی (آن آی پی هیچ صفحه دیگری را باز نمیکند) در سایت شما نخواهند داشت، گوگل پس از مدتی موارد را شناسائی و سایت شما را کورنل (حذف بدلیل موارد فنی) میکند و در آتی نیز امکان نمایش مجدد سایت با همان دامنه بسیار مشکل خواهد بود.

منبع :

بهینه سازی سایت




:: برچسب‌ها: بهینه سازی سایت , سئو , سئو سایت , بهینه سازی , شرکت نگاه , نگاه وب , شرکت نگاه سئو , سئو سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 3875
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: